vineri, 12 iunie 2015

Eu țin cu ministru Rus, săracul de el....



Săracul ministru Ioan Rus. Nimeni nu ține cu el cu excepția mea. Doar eu mai sunt pe baricade! Toți ceilalți l-ați lepădat precum iudele pe preacuviosul și blajinul nostru ministru al transporturilor. Pe Rus. Zice omul nostru la Digi24 că românii lucrează pe afară pe circa 1500 de euro salariu. Și o spune pe șleau: de banii ăștia copiii se fac golani acasă si nevastă-sa curvă. Frați români nu dați cu piatra în om. Priviți dincolo de vorbe... analizați problema precum niște psihologi ce sunteți... suciți gâtlejul metafizicii... Rusul vorbește din proprie experiență. A avut și el o mamă. Cine știe pe unde își ridica poalele-n cap muierea. Că știe lumea că rusoaicele-s rele de muscă. Gândițivă voi câte umilințe și glume porcoase a avut de îndurat de la colegii de grădi, de școală, de facultate și stop că o fi îmbătrânit femeia. Oricât ar fi fost de rea de muscă, la bătrânețe nu mai duce ca pe vremuri la distracție d-asta deochiată. Cu vecinii, cu prietenii soțului, cu dușmanii ca să-i calmeze, să nu aibă ură în ei. Timpul însă a rezolvat-o! Ca nimeni altul. Vremea i-a trecut femeii, precum trece castraveților. Pe de altă parte feciorul nostru cu nume de sovietic s-a însurat și el. Sau s-o fi măritat... (naiba știe că femeile zic că sunt trei feluri de soți: care sunt sub papuc și știu, care sunt și nu știu că sunt sub papuc și cei care nu recunosc că sunt la cheremul nevestei) Nu mai contează. Cert este că omul și-a pus prirostiile. OFFFFFFFFF... OOOOOOF... Chiar îmi pare rău de el. Era tinerel, plin de viață, de idealuri și i-a trebuit boală după cap. Și pe cap! Nu înțeleg. Păi dacă mergea pe stradă cu consoarta și din doi în doi metrii îl salutau tot felul de oameni zâmbitori și fericiți, pe care nu îi cunoștea, de ce nu a dat bir cu fugiții? Dacă a știut ce panoramă are acasă de ce s-a dus la București?!? Nu știe ce vecini de cartier are? Petrecăreți al naibi. Iar nevasta lui nu a avut niciodată apucături de calugariță. Bine... Nu trebuie să plângeți de mila lui. Nu a prins-o pe centură, salutând vitejește șoferii de TIR. Doar era ministru al transporturilor. Nici chiar așa. Centura Clujului este în reparații. Dar indiferent de alte comentarii mă ia groaza că are omu o odraslă nurlie și un viteaz descendent care se însoară. Cine știe ce depresii îl apucă!? Poate se apucă de băut și de fumat din cauza ăstora mici. Din acest motiv vă îndemn să fiți înțelegători. Dacă ai o găină beteagă acasă, cu hobby înspre toți cocoșii între 3 și 3000 de ani, atunci v-o spun eu că toate găinile din sat crezi că sunt betege. Dacă ai o vacă acasă atunci.... Nu mai am inspirație. Spuneți-mi voi ce trebuia să debitez mai departe. Dar mie îmi este milă de ministru ăsta. Eu țin cu el, nu cu panoramele și parașutele alea... Fir-ați voi de urâte, de balcâze și de lălii. Că l-ați nenorocit pe bietul om. Visează numai la păcătoasele de la el, de prin curte. Ce necaz mai mare vreți și voi!? Și atunci te miri că o ia pe arătură și strigă pe la TV că nevestele ăstora din diaspora sunt mai ciudate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu