luni, 21 septembrie 2015

Din ciclul nu am cum să mă antrenez pentru somnul de veci


http://www.academiacatavencu.info/opinii/din-ciclul-%E2%80%9Dnu-am-cum-sa-ma-antrenez-pentru-somnul-de-veci%E2%80%9D--nu-mai-pot-dormi-din-cauza-sirienilor-38715
Greu este cu sirienii! Greu sunt și de cap, cei drept. Nu înțeleg care este treaba cu ei. Procesorul îmi este vechi. De pe vremea lui Ceaușescu. Nu mă prind și pace. Stau și mă holb la TV și caut după știri cu sirieni si prin telenovele. Trag cu urechea la țațe în tramvai să văd ce zic de emigranți. Mi-am luat radio… Pot să-mi fac briceag din el. Degeaba. Tot confuz sunt. Pe de o parte sunt iubitorii de drepturile omului. Care explică românilor că sunt cei mai buni oameni de pe planetă și că trebuie să-i primim. Și nu - vorba poetului - cu bătaie pe pâine și sare-n ochi. Ci cu brațele deschise. Cu toleranță, cu vestita ospitalitate strămoșească! Auzi… VESTIT! Naiba știe unde văd ăștia atâta toleranță, bunătate și ospitalitate la români. Eu nu văd nimic. Cred că am probleme și cu ochii. Nu doar cu procesorul. Adevăru-i că și binoclurile-s tot de pe vremea comuniștilor. În fine… Unii zic că sunt frații noștri. Sau veri unchi și mătuși. Bine… la cum mă înțeleg eu cu unchiul Pandele și mătușa Dumitra nu-i de bine să zică de rubedenii. Era să-mi spargă capul cu sapa. Pentru o găină schiloadă. Poate și sirienii au apucături așișderea. Bun! Vin alții cu alte teorii. Cum că sirienii sunt niște ciudați. Un fel de strigoi. Strigoi cu bombe la ei. Vreo paișpe de om. Le place zgomotul și petarde nu au găsit. Ăștia și cartofii îi scot cu grenade. Sau alte bombe. O să ne bombardeze și pe noi. O să murim toți. Chiar și Iliescu. Ni se aruncă supremum argumentum. UNGURII!!! Orban Victor… Devine parcă mai popular printre români ca Deceneu. Face din Ungaria un imens teren de fotbal, înconjurat cu gard. Unde să joace doar ungurii. Fără galerie sau fani sirieni. Mai pe cer trebuie să pună omul nostru plasă. Nu mai intră nici o cioară. Apropo… oare ce are Orban cu gardurile și cu sirienii. Trebuie să-i facem scurt examen psihanalitic. Cu sirienii i se trage de mic copil când vecinul Syrianiy, emigrant din secuime, l-a speriat până a făcut pe el. De atunci n-are ochi să-i vadă. Bine Orbănuțu este un tip cu cap mai pătrat și idei triunghiulare. De era la noi în învățământ îl dădeau rapid afară. Pentru răutățuri. Asta cu pata pe creier la Orban am înțeles-o… Nu înțeleg însă de ce frații lor petroliști saudiți nici nu vor să audă de sirieni. Ce frați? Frați sunteți cu românii, parcă le-ar zice șeicii. Nu durează mult și același lucru va zice și Merkel. S-au  făcut și nemții balcanici. Păcălitori și miștocari. Welcome in Romania, scria pe o pancartă de întâmpinare în Germania. Sirienii ajunși pe calea aerului acolo și-au făcut cruce și cu piciorul stâng. Orice numai România nu! Țușt rapid în avion! Vreo câțiva membrii ISIS au făcut maro în izmene. Și-au blestemat imamii de mama focului cu tot cu jihad. Ne-au zis de rai și iacătă-ne-s în iad. Mai bine fără stat islamic decât cu ăștia, și-au zis ei. Și au devenit creștini. De ciudă. Cred că vom fi salvatorii Europei. Iarăși! Le-am spart dinți la turci și le omorâm iluziile la sirieni. Totuși dilema la mine a rămas. Să fiu PRO sau CONTRA… Cei care vor să-mi explice să mă contacteze la adresa așhalisalamdanam@raspopițiiISIS.BUUUUUM. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu