duminică, 10 aprilie 2016

Mama proştilor e mereu gravidă… şi nici nu se astâmpără!


Nu stă liniștită. E petrecăreață... Iubitoare și zburdalnică! Probabil de aceea este o concurență acerbă la Facultatea de Prostie. Câteva zeci de talente native pe un loc. Cum zic, concurență acerbă! Titlul este sugestiv. Ne rămâne râsu… Ne place să ne hlizim cu gura de la o ureche la alta. De-i în pericol emisfera nordică a capului să cadă pe spate și să accidenteze creierul coloana vertebrală a celui vesel! Observ că nu ne-am pierdut simțul umorului. Nici în lumea virtuală nu suntem repetenți. Ca urmare m-am gândit să postez niște furăciuni de pe net. Vorbe de duh! Proverbe românești răstălmăcite. I-auzi:

De urâtă nu-i frumoasă, da-i deșteaptă, proasta dracu’.  O fi vorba taman despre mama asta nestâmpărată a proștilor? Păi atunci de ce o încalță alde Ion sau Vasile cu așa spor? De plictiseală? Nu-i o scuză…

Deşteptul învaţă din greşeala altuia, prostul nu învaţă nici din greșeala lui. Am zis deja că inteligenţa este mai rară decât prostia… Nu mai este nimic de adăugat. Este prea deasă ca să nu o vedem.

Ca românu’ nu-i nici unu’, unde-s mulți putea fi unu’! Adică șapteșpe de la poliție, primărie, prefectură sau alte inspectorate sunt ca și cafeaua trei în unu? Adică un fel de șapteșpe în unu? Și ăla unu care face treabă de ce încurcă lumea. Este bine așa. Gândiți-vă la  salarii! Dacă nu s-ar plăti, ar fi prea mulți bani la buget. S-ar strica banii precum laptele acru…

În viață sunt două cuvinte care deschid multe uși: “trage” și “împinge”. Asta cu ușa nu o pricep și pace. La mine ușile sunt de ani buni viceversa. Adică când trebuie deschisă mi se închide în nas cu un picior în fund și invers! Piciorul primit în spate rămâne o constantă!

Omul înțelept își face vara sanie și iarna o pune pe foc!?  Băiat deștept! Ce-ați vrea?!? Să lucreze iarna în frig? În fond trebuie să te gândești în fiecare secundă că ce poți face azi lasă pe mâine că poate nu mai e nevoie.

Cine fură azi un ou și se lasă prins e bou!!! Evident că e bou! Și merită condamnat la pușcărie pe viață. Să se învețe minte. Ce exemplu poate fi pentru tineri unul ca ăsta? Să furi doar un ou?

Nici o faptă bună nu scapă nepedepsită! Asta o știu pe pielea mea. Trebuie o răsplata la toate. Și dacă totul a ieșit bine, înseamnă că ai greșit undeva. Totul se plătește! 

Cum îți așterni, cum vine altul și se culca în locul tău. Mi-ar place să pățesc așa atunci când îmi aștern pentru somnul de veci.  

Mai bine burtos de la bere decât cocoșat de la muncă! Mdaaaaa… trebuie să mă apuc de băut! Oricum știu din auzite că nu ești beat cât timp poți sta întins pe jos fără să te sprijini. Deci am pregătire teoretică. Cu însetații mă pot iniția și practic înspre marea performață. Înspre profesionism!

Înţeleptul tace şi face… şi mutul la fel ! Nu prea îmi place! În fond între un geniu și un idiot nu este nici o diferență când ambii tac. De unde să știu care-i mut?

Femeia vede chiar unde bărbatul abia… greşeşte! Nu am curaj să mârâi nimic. Nu se știe cine citește. Nu vreau necazuri. Și nici la dragostea e oarbă, dar căsătoria îi găseşte leacul nu pot zice că virgulă când trece orbeala este târziu. Mi-e frică de trăsnet!

Ai bani, ai dușmani; n-ai bani, n-ai… prieteni ! Ahaaa… deci asta e problema mea… Am crezut că sunt antipatic! Bine că știu de ce nu mă are lumea la suflet. Nu fac cinste altceva decât cafea și suc. Trebuie să fac grevă ca să îmi mărească leafa. Îmi cumpăr vreo doi amici și eu. La kil sau la metru mi-e totuna... Vorba orbului: Vedem ce o fi!  Oricum, până data viitoare numai bine!





2 comentarii: