duminică, 23 octombrie 2016

Jaful pădurilor trebuie să continue



           Tot îmi bat capu ce să fur. Să dau lovitura. Să fiu milionar. Să-mi umflu burta cu euro. Și am găsit soluția. FUR LEMNE! Am auzit și eu că se fură pădurea ca-n codru. Codru-i frate cu românu'. ȘI? Cain cu Abel tot frați au fost. Și l-a mierlit Cain. Dă-l încolo de codru. Eu de ce să nu mierlesc vreo câteva hectare? Ce frate-frate vor și lemnele astea? Frate, frate da' brânza-i pe bani. Iarba nu-i bună? Doar lemnele? Și-n iarbă îți poți face nevoile. Fie și urzici. Bune-s și ele. Beton. Păcat că nu pot fi defrișate. Ce mălai s-ar scoateeeee!!! Merge și lemnu'. S-a ciordit în valoare de 36 de miliarde de euro. Hoție'n grup. Eu de ce să nu particip? Cu o secure, o mârțoagă și o căruță m-am pricopsit. Dacă banu-i ochiu dracului aș vrea ca toate Satanele să fie oarbe. Și mai sunt gânditori d-ăștia ca mine. Suntem mulți. Aşa se explică faptul că au fost tăiaţi 120 de milioane de metri cubi de pădure, zice Marian Stoicescu, preşedintele Federaţiei pentru Apărarea Pădurilor.

         ”Asta-i cel mai neamț dintre hoți și cel mai hoț dintre nemți”, se zice în șoaptă, urlându-se din toți bojocii, despre numitul Gerald Schweighofer. Austriac. Șparlește nemțește. România a scos neamțul din el. La eliberat. Poate zice DANCHEȘUN. Adică un fel de Bogdaproste. Are patru fabrici în România. Sărăcuțu se jura pe toți ochi că nu o mai deschide pe a cincea. SĂ MOARĂ MAM'MARE ÎN PÂRNAIE ÎN VIENA! SĂ-MI CADĂ TOATE CELE ȘAPTE TESTICULE! A ne(si)mțit-o și el. Dacă ies din cimitir, nu înseamnă că-s mort. Dacă-i iese austriacului ceva din ludaie, nu înseamnă că… BINE! A zis, a zis! Și ce?! Cățelușul cu păru creț nu s-a jurat cu rața din coteț? Atunci? Neamțu a produs 330 milioane de euro în cinci ani. Mare om! Exemplu de urmat. Trebuie să fac și eu vreun milion amărât. Am citit că într-o oră s-au dus trei hectare. Auzi? Și eu stau pe calculator… Laptopu nu-mi dă păsulă cu carne. Mi se scurg hectarele printre degete. Trec orele și eu tai frunze la câini. Și așa degeaba s-a tot zbierat prin presă că se fură pădurile. Nici un spânzurat. Nici măcar femeia de serviciu. GATA! Eu unul am tăiat-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu