duminică, 27 martie 2016

Mai bine cu hoțul necinstit și cu escrocul corupt decât cu prostul nu prea deștept?

Asta-i întrebarea! Mă gândesc la fotbalul românesc. Mi-e dor de Mitică Dragomir și de Mircea Sandu. Nu credeam să o zic vreodată, înainte de 2014. Când îl vedeam pe Mitică la TV, săream pe pereți. La Mirciulică Sandu, reacția era mult mai urâtă. Deveneam piroman. Am incendiat vreo patru televizoare, trei frigidere și două aragaze. Plus câteva oale. Îmi era groază să deschid canalele sportive. Făceam alergie! Mi se umfla venele de la gât și mă roșeam ca racu. Parcă eram extraterestru...
  
Așteptam schimbarea. Noua față a fotbalului! Dar am pățit ca în bancul ăla cu pușcăriașii care sunt întrebați de gardian care veste vor să o audă prima: cea bună sau cea rea!? Cea bună, au urlat pârnăiașii. Vă veți schimba chiloții, că și așa îi aveti de patru ani jumate pe voi și au cam putrezit, îi anunțară triumfători gardienii. URAAAAAAAA…. și care-i vestea cea rea,  întrebară precuvioșii. Vă schimbați chiloții între voi, au răspuns milițienii. Cred că noi microbiștii am rămas fără. S-au dus naibi izmenele, odată cu Marea Schimbare. Burleanu săracu… precum maioneza! S-a tăiat înainte să înceapă. Vorbește așa de frumos și este atât de elegant de ți-e rușine să-l întrebi în câți ani prognozează că ajungem la nivelul fotbalului din Andora și Malta. 

Iorgulescu este mai șters ca guma. Nu mănâncă usturoi, nici gura nu-i miroase! Altfel spus nu zice nimic, nu are cu nimeni probleme. Stă pe locul lui călduț precum cloșca pe ouă. Comod! Conform principiului eu sunt mic, nu știu nimic, o să conducă Liga până trece la cele veșnice. Fără poară și potcă! Și fără veleități de mare personalitate precum Mitică-brutărie. Care nu a intrat la zdup. Prea deștept, nu preacinstit! Cert este că am ajuns la vorba românului: Mai bine cu hoțu' decât cu prostu'! Cât despre Burleanu, dacă mai visează urât și mai face o reformă ne mută pe la handbal. Eu unul ce mai pot să zic?!? Ferește-mă doamne de prostul cu diplomă! Cu play-off și cu play-aut. Omu' prost este mai periculos. Vrea să facă chestii deștepte. Are inițiativă d'asta… horor. Îți da în cap, când vrei să trăiești și tu mai mult. Hoțu' este prea preocupat să fure că să facă play-off, play-out și alte bazaconii sărace cu duhu. Este inofensiv! În comparație cu alții! Vedeți, d'aia mi-e dor de Sandu și Mitică și de vremurile când mă rugam cu patos să ardă amândoi în fundul Ghenei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu