sâmbătă, 5 martie 2016

Friedrich Engels: dispariția românilor de pe fața pământului ar fi un pas înainte pentru omenire!



           Idolii copilăriei mele, Marx şi Engels, m-au dezamăgit. Pe mine care chiar am fost alături de ei… De mic, din şcoală, de când eram de circa un metru! Pionier fiind, cântam cu patos şi cu degetul în nas despre Partid, Engels, Marx, comunism şi restu’ pe trei voci. Răsuna şcoala satului! Deşi afon precum cioara eram apreciat. Spre deosebire de alţii, urlam cu un aşa entuziasm cântecele comuniste că nimeni nu stătea pe lângă mine. Toţi aveau nevoie de urechi! Aşa cum unii ţin cu Real sau Barcelona, aşa eu ţineam cu Marx şi cu Engels. De zicea cineva ceva rău de ei mă umflam în pene ca broasca. Nu aveam nevoie de supereroi şi de roboţi. Îi aveam pe ei! Acum de alegeri îmi puneam problema să înfiinţez Partidul Eu, tu, Marx şi Engels şi să împrumut bani, ca să le tatuez feţele bărboasepe pe piept şi pe braţe. M-a lovit nostalgia… Când colo, aud că taman cel puţin unul din cei doi credea că românii şi comunismul sunt la fel de compatibili precum vaca şi chiloţii! Sau scroafa şi bretelele! Eventual capra şi adidaşii! Friedrich Engels a spus, fără nici o jenă faţă de mine, că românii sunt un popor fără istorie, destinați să piară în furtuna revoluției mondiale. Ei sunt suporteri fanatici ai contrarevoluției și vor rămâne astfel până la extirparea sau pierderea caracterului lor național, la fel cum propria lor existență, în general, reprezintă prin ea însăși un protest contra unei mărețe revoluții istorice. Dispariția lor de pe fața pământului va fi un pas înainte.  

         Ptiuuuuuuuuuu!!!! Toată dragostea mea neţărmurită pentru el tinde să se evapore precum ciolanul din ciorba de fasole dacă nu eşti atent la comesean. Nu ştiu exact de ce mi-a maltratat moralul citatul ăsta. Trebuie să găsesc explicaţii, ca să-mi revin! Să mă umplu iar de iubire tovarăşească, proletară. Hai să vedem cum fac, că altfel râmân fără partid! Chestiunea cu istoria… nu mă supără... Ce dacă nu au auzit tovarăşii de Deceneu sau de Petru Rareş? Nici dacu’ şi nici moldo-dacu’ nu au auzit de Engels. Nici de Marx! Dă-o dacului de treabă! Suntem chit! Şi ce dacă Friedrich a fost prost la istorie?! Ideologia comunistă nu are legătură cu Mircea cel Bătrân şi cu Tudor Vladimirescu. Nu mă deranjează... Da’ alelalte? Cum să-i mai spăl de păcate? Asta după ce l-am laudat pe Marx într-un defunct articol (vezi http://blogulluisala.blogspot.ro/2015/10/rusii-vor-sa-l-mierleasca-pe-karl-marx.html) vine Engels şi strică tot, ca prostu’ televizorul stricat.  

         Hmmm! Nu poate fi doar Engels vinovat. Şi Marx îi împărtăşea crezul. Cred că amândoi erau pe aceeaşi felie. Erau un cuplu tovărăşesc! În 1983, revista homosexualilor din Brazilia, “Cabinhero”, desemna perechea Marx-Engels drept cea mai falnică din istorie. Şi? Ce treabă am eu cu sentimentele lor duioase? Eu am doar cu ce zic iubăreţii, nu cu ce fac. Dacă le dau credit că românii sunt suporteri fanatici ai contrarevoluţiei, atunci implicit şi eu sunt suporter fanatic d’ăsta. Un ultras huliganic! Nnnnţţţţţţ… Nu mă încadrez în profil. Nu-s suporter. M-am lăsat! Mai mult, nici românii nu se mai înghesuie pe stadioane, la meciuri. S-au dus vremurile în care ne pricepeam la fotbal şi politică cu toţii. Nu mai suntem suporteri. Pe de altă parte remarc că Marx şi Engels nu au nimic cu mine. Au cu voi!!! Nu văd niciunde vreo referire la subsemnatu’, ci doar la români. Cred că nici nu mai vreau să fiu român. Mai bine bolivian sau groelandez! Contrarevoluţionarilor ce sunteţi! După cum au spus tovarăşii supremi simpla noastră existenţă este o jignire la adresa revoluţiei mondiale! 

         Nu-mi place deloc să fac parte dintr-o asemenea naţie. Indisciplinaţilor! Au dreptate defuncţii! Vecini cu Rusia, în anii Primului Război Mondial de românii s-a prins microbul revoluţionar comunist ca păduchii de chelie. Mai mult, uitaţi-vă ce au făcut valahii prin Ungaria tovarăşului Bela Kun sau la Viena şi Praga, unde soldaţii români i-au fugărit pe comunişti prin bălării şi tot felul de urzici. Reacţiunea burgheză de azi se bate cu pumn’ în piept că ostaşii români au restabilit ordinea în Viena şi Praga. Cehii, ca să mă jignească până la capăt, le-au mulţumit zurbagiilor printr-un monument istoric. NEOBRĂZARE MAXIMĂ! Ce naţie ANTI! Despre generalul Poetaș se bârfeşte că a dezarmat un regiment de rusnaci comunişti, ce provocau tulburări prin Moldova, le-a dat pantalonii în vine și le-a tras nişte curele la dosurile bolşevice... surori cu moartea, nu altceva. Să le ţină minte şi pe tărâmul celălalt. Tovarăşii roşii cu funduri vinete! Săracii! Au dormit pe burtă vreo doi ani. Se poate?!? Astă-i protest contra unei mărețe revoluții istorice??? Aşa se face? Cu cureaua? Nu au găsit pancarde sau alte bazaconii dacă tot au avut mintea tulbure şi au vrut să protesteze contra revoluţiei măreţe, supermişto şi megacool?! Şi atunci cum să nu susţină Engels şi Marx şi că dispariția românilor de pe fața pământului va fi un pas înainte

          Cred că ei s-au referit la faptul că valahii ar trebui duşi pe Marte sau pe Pluto. Nu la tăiere de capuri şi la spânzurări până la ultimu’ exemplar. Dacă dispar românii în Univers ar fi un pas uriaş pentru omenire. România Mare de pe Marte! Şi dacă Engels s-a gândit la exterminare ce? Poate a glumit… Sau a fost în zi proastă. Poate i s-a părut că Marx se uită galeş după vreo româncă şi la apucat geloziile. Ce necaz vrei mai mare? Să-l trădeze iubitul pe faţă… Concubinul?! Ibovnicul?! Normal că vrei să omori toate rubedeniile fetei. Şi mie dacă îmi sunt antipatice muştele încerc să le omor pe toate. Aşa-i şi aici. Una peste alta, Marx şi Engels au anticipat răutatea şi reacţiunea mioriticilor. Cum se bucură ei acum de pe lumea aialaltă că sovieticii au făcut partid serios în România de dupa 1945 şi că foştii inamici valahi s-au întovărăşit cu comunismul, mai dihai ca Lenin şi Stalin! Ce pedeapsă vreţi mai mare, decât să îţi faci duşmanii să te adore ca pe Sfântul Sisoe? Staţi, că nu s-a terminat! Revenim la cele vechi. O să vedeţi voi la alegeri secera şi ciocanu’ cu mandea în frunte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu